Productnieuws

Aankondiging

2023/10/08
Terugkijkend | Aanmoediging van kopers voor Sgbsolar

Deze oprechte feedback van onze klanten is de grootste aanmoediging voor sgbsolar.

2023/09/22
Zorgvuldige planning | Nodig u uit om deel te nemen aan de Asia Metal Architecture Design & Industry Expo!

Metal Building Design & Industry Expo (MBE) 2023 wordt gehouden van 19 - 21 september 2023 in het Shanghai New International Expo Center (SNIEC)!

2023/09/20
CADE Architectural Design Expo | Gainsolar geeft BIPV nieuwe stroom

Wat is de duurzame ontwikkelingsmissie van de bouwsector in het tijdperk van een koolstofvrije toekomst? Wat zijn de oneindige mogelijkheden van stadsvernieuwing, materiaalinnovatie en architectonische ontwikkeling? Wat is het leven van de menselijke nederzetting onder het toepassingsscenario van hernieuwbare energie?

2023/08/07
Gain Solar werd beoordeeld als de snelgroeiende, uitstekende onderneming in de hightech-zone van 2022

Op 8 februari 2023 ontving Gain Solar in 2022 de eretitel "High-growth Excellent Enterprise" in Hightech Zone. De eretekens dat Gain Solar is erkend door de Baoding-autoriteiten op het gebied van productieonderzoek in de BIPV-industrie. In de toekomst zal gain solar harder werken om meer oplossingen te bieden voor het bouwen van koolstofneutraliteit.

2023/04/24
De norm "Crystalline Silicon Photovoltaic Roof Tile for Architecture" van Gain Solar won een blockbuster-prijs

Tijdens het seminar won Gain Solar Photovoltaic Technology Co., Ltd. de "100 Group Standards" finalist award en standard release award met de groepsstandaard van "kristallijne silicium fotovoltaïsche dakpannen voor gebouwen", uitgegeven door Gain Solar.

2023/04/24
Ontvang de laatste prijs? We reageren zo snel mogelijk (binnen 12 uur)
This field is required
Required and valid email address
This field is required
For a better browsing experience, we recommend that you use Chrome, Firefox, Safari and Edge browsers.